Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

Iubita mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Ianuarie.2017
Ti-am spus azi ca Te Iubesc?
Ca tu esti tot ce am mai Drag.
Inger si Zana din Povesti
Tot ce Iubesc si ce-mi doresc.
Ti-am spus azi ca esti frumoasa?
Ce-a mai dulce si gingasa Fata.
Nimeni in lume nu-i ca tine
Asa de dulce scumpa mea Iubire.
Tu. numai tu imi esti Draga
Numai pe tine Te Iubesc.
Esti Sufletelul din mine
Cat de mult Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu