Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 ianuarie 2017

Si totus Iubirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Ianuarie.2017
Am Iubit si-am suferit
Si mi-am spus ca niciodata.
N-am sa mai cred in Iubire
Nu mai vreau o alta Fata.
Am ajuns in Rai plutind
Pe aripile Iubirii.
Dar cand totul sa sfirsit
Am plins mult.Lacrimi siroae.
Apoi eu am inteles
Ca nu-i devina Iubirea.
Ea ne mingaie mereu
Devina e Omenirea.
Dar va spun ca atunci.cand
Sufletul nare Iubire.
Soarele e la apus
Norii sunt mereu pe Cer.
Mi-am deschis larg fereastra
Soarele sa-mi incalzeasca Inima.
Iubirea vreau s-o traiesc
Caci Viata e mai frumoasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu