Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 24 ianuarie 2017

Ma-mbat cu-a noptilor racoare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Ianuarie.2017
Mă-mbăt pios cu-a nopților răcoare
Ce arde în vara noastră risipită
Când țărmul vieții se topește-n soare
Și valul mării piere-ntr-o clipită.
Ma pierd in visuri si in ganduri
As vrea sa fi acum aici,
Sa te sarut si sa te-ascult vorbindu-mi
In versuri despre anuastra fericire.
Dar mă ridic iau pana și-o hârtie
Pe ea croiesc altarul rugăciunii,
Te întâlnesc iar dragostea re-nvie
Și-n clipa-aceea mă închin minunii.
Te scriu in vers,in Poezie
Si imi asterng pe foaie tot ce simt,
Esti o lumina vie penntru mine
Cred ca-m ajuns sa Te Iubesc.
Toți îngerii în jurul meu stau roată
Cu aripi despletite către cer
Din adormirea inimii să poată
Să mă ridice iarăși în eter.
Atit am scris in cat te-am desenat
Ca pe un Inger ce straluce,
Esti o minune dulce,Scumpa mea
Te vreau in Viata mea pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu