Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 6 iulie 2017

Cautind-o pe ea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Iulie.2017

Cautand-o pe ea,te-am gasit pe tine,
Si m-am afundat adanc in drumul spre tine,
Si am gasit o umbra ,un vis prea ciudat
Ca sa ma intreb atunci esti ea?sau altcineva.

Semeni prea mult cu Fata din visul meu
Oare sa fi auzit tu glasul meu,
S-au gandurile mele cum te striga
S-au poate ne-a gasit Iubirea.

Cautand acel vis ,am intalnit sperante
Si-n tot acea ea,esti tu cu acele soapte
Si soaptele se aseamana ca doua picaturi
Rostite de aceias vorba blinda.

Acelas Chip suav si luminos
Il gasesc la tine Fata Draga,
Da tu esti visul cel visez
Acum dorinta e reala.

Da-mi voie sa te tin de mine
Ciupeste-ma sa simt cum doare,
Si te mai rog sa-mi dai o-nbratisare
Sa-mi implinesti visul ce l-am visat.

Te-am asteptat de-o vesnicie
Si uite ca ne-am intilnit,
Acum suntem amindoi,ne Iubim
Ce dulce esti tu Fata buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu