Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 18 iulie 2017

M-am apropiat de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Iulie.2017

M-am apropiat de tine
De Sufletul tau frumos.
Am crezut in Prietenie
Si-am ajuns sa te Iubesc.

Nu gandea-m ca s-ar putea
Sa prind asa drag de tine.
Dar vezi tu cum Inima
Vrea mai mult.Ea vrea Iubire.

Si-am visat in preajma ta
Cum ca ai putea si tu.
Sa ma Iubesti cum te eu
Sa fim noi un vis senin.

Dar ai vrut Prietenie
Nu e vina ta deloc.
Am crezut ca si tu simti
Sentimentul ce-l simt eu.

Mi-a fost greu sa inteleg
Ca nu exista Iubire.
Era doar atasament
O Prietenie intre noi.

Acum vreau sa uit de asta
Fericirea sa-mi gasesc.
Sa Iubesc sa fiu Iubit
Fara  visuri si iluzii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu