Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 15 iulie 2017

Stiai ca inca Te Iubesc?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Iulie.2016
Știai că încă te iubesc, 
Când te-ai întors pe-aleea amurgită?
Știai că parcă nu bătea
În mine inima străină-ți și rănită?
Cind te-am vazut am tresarit
Erai asa frumoasa cum te-am cunoscut,
Mi-am dat seama ca nu pot sa ma mint
Ca inca Te Iubesc Dulce,Creiasa.
Să-ți povestesc cum am trăit în orice zi după aceea
Parcă urând și supărat
Pe cei ce-n tine criticau-femeia ;
Doar pentru că în mintea mea
Să-mi fac închipuiri că nu mă meritai
Atit de draga tu mi-ai fost
In tine am gasit o alinare,
Tu erai Zana Dulce din Povesti
Iubita mea,cea mai Frumoasa Floare.
Și să îmi pară dulce lipsa ta
Precum săruturi în goană îmi scăpai?
Am cautat sa privesc dulce poza ta
Si Inimii i-am spus ca ai plecat in lumea ta de Zana.
Adevarat eu sunt un pamintean
Tu ai venit din alta lume,
Acolo totu-i mai frumos
Si deaceea ai plecat de linga mine.
Și vrei să-ți mai declar cum adormeam visând,
Ca un copil naiv, că bați la ușă mea,
Că te ivesti vreodată undeva
Și mă trezeam în zori din vis plângând?
Și să -ți mai spun cum am luat stiloul
Și -am vrut să te impor prin poezii
Să nu mă lași să cad în suferință?
Cât te rugam să vii.
Dar toate au fost si au trecut
Eram noi cei mai fericiti?,
Acum sunt singur dar tin capu sus
Stiind ca,cu nimic nu ti-am gresit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu