Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 11 iulie 2017

Mai bine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Iulie.2017

Ne Iubim si asta inseamna totul
Ne-avem unul pe celalalt,
Impartim zilele senine
Si Soarele si ploile.

Ne alintam,ne rasfatam
Dar ne mi si certam,Asa e in Iubire,
Apoi ne impacam cu un sarut
Si te tin strins in brate la mine.

Mai bine de cat sa ne certam ca doi Copii
Am zimbi si ne-am rasfata unul pe altul,
Mai lasa tu,mai las si eu
Si hai sa ne traim Iubirea.

Mai bine spune-mi o poveste,
Cu îngeri dulci si zâne frumoase,
Cu flori ,cu ploi de inimi arzânde.
Si sufletul,cu zambetele tale imi coase.

Mai bine-mi dai o Sarutare dulce
Si ai dormi la mine-n brate,
De cat sa ma certi si sa fi nervoasa
SStiu ca toate sunt din Iubire.

Mai bine canta-mi un cântec,
Cu ecouri si harfe gingase,
Sa nu mă pierd in marea imensa,
A sarutarilor perfide si lase.

Mai bine sopteste-mi o soaptă, 
Cu vocea gingașă si dulce,
Decât sa mângâi o inimă moartă,
Cu lacrimi de dor,si așchii de cruce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu