Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 22 iulie 2017

Ai grija tu de Trandafiri
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Iulie.2016

Ai grijă tu de trandafiri,
Pe mine mă rănesc.
În spinii lor, abandonate,
Se-nfig iubiri nevinovate
Și lacrimi le-nvelesc.

Ma doare faptu ca-m Iubit
Ca am pus Sufletul pe tava,
Ai grija tu de Trandafiri
Ca tepii lor sa nu raneasca.

Un basm creat cândva de noi
Uitat se stinge,
Doar amintiri suspină-n ploi
Și-n suflet ninge.

Atitea clipe fericite
Acum se fring in amintiri,
Mi-e dor de noi si ale noastre vise
Mi-e dor de sarutarile din ploi.

Triști unicorni se pierd în fum,
Striviți de cer
Și-n urma lor, pe-un rece drum,
Pășesc stingher.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu