Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 iulie 2017

Am ramas Copil
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Iulie.2017

Ce fericit sunt ca te am pe tine
Tu Fata dulce esti un Inger.
Ma suporti asa imatur
Si ma inveti sa nu mai fiu Copil.

Anii au trecut dar eu nu cresc
Si-acum ma-alint.Visez.
Tu ma rasfeti.Esti linga mine
Rabdare ai si ma Iubesti.

De n-ai fi tu eu nu stiu ce ma-s face
Sunt poate mult prea visator.
Mereu cu.capu-n nori
Tu ma inveti sa fiu un Om perfect.

Chiar daca sunt un rasfatat
Sa sti ca Te Iubesc din Suflet.
Esti Ingerasul meu cel Drag
O Fata dulce.O Minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu