Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 12 iulie 2017

Cindva ne-am Iubit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Iule.2016

Am fost o vreme impreuna
Iubirea ne ținea de mina.
Inimile ni le mingaia
Si totul era vesel în preajma mea.

Eram ca doi Copii frumoși
Zimbeam.visam.ne rasfatam.
Totul ca-ntr-o poveste arata
Eram Iubitul tau.erai Iubita mea.

Si seara cînd mergeam la culcare
Ma loai în brațe si-mi cintai.
Iar eu te alintam micuța mea
Cea mai frumoasa Floare.

Acum că totul a trecut
Si pentru noi Soarele a apus.
As vrea de Dragul clipelor frumoase
Sa nu vorbești de rău Iubirea noastră.

Cindva eram un cuplu minunat
Ne sarutam si ne stringeam în brațe.
Acum mi-ar place sa respecti
Tot ce-am trăit.Zilele senine si frumoase.

Mereu te-am cîntat în versuri
Frumos de tine am vorbit.
Dar tu ai spus la toată lumea
Ca-s un Om slab prea linistit.

Si multe alte vorbe rele
Care putin m-au afectat.
Știind că am ținut la tine
Si te-am Iubit cu adevărat.

Te rog daca nu-ti pasa
Nu mai vorbi de mine niciodata.
Si lasă dragostea noastră în urma
Si mergi pe drumul tău.fi fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu