Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 10 iulie 2017

Poveste in doi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Iulie.2016
Totul a inceput din joaca
Era-ntr-o Vara ca-m pe la amieaz.
Tu te plimbai ingindurata
Iar eu cu gindul rataceam.
Si cum priveam pierdut in zare
Ai aparut in calea mea.
Mai intrebat usor in soapta
Ca-m cit sa fie ora la amiaz?.
Usor emotionat ca intr-un vis
Eu am raspuns.e trei.
Sta jos Soarele arde tare
S-au hai sa bem un suc de vrei.
Ai intins mina catre mine
Si la terasa ne-am oprit.
Ne-am asezat la umbra la o masa
Si-am inceput a povesti.
Despre Iubire si noi doi
Si Florile cele frumoase.
Despere albastrul Cerului
Si curcubeul ce-l strabate.
Din vorba-n vorba ne-am indragostit
Ne-am luat in brate si ne-am zis.
Ca nu-i o intimplare faptul ca ne-am intilnit
Iubirea este cea.care ne-a gasit.
De-atunci din jocul cel Copilaresc
Iubirea nouo ne zimbeste.
Cerul este mereu senin
Caci tu esti linga mine.venita din poveste.
Ne-avem unul pe celalalt
La bine si la greu.
De-atunci Cerul nu a mai fost inorat
Si toate parca s-au trezit la Viata.
Asa ca Iubirea e Sfinta
Iti daruieste clipe de poveste.
Te urca pi-n la Stele sa te joci cu ele
Sa scri pe Cer o Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu