Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 16 iulie 2017

Lasa-ma
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Iulie.2017

Lasa-ma sa te tin in brate
Sa te alint.Sa te dezmierd.
Sa-ti mingai parul lung lasat pe spate
Si ochii cei frumosi sa ai privesc.

Lasa-ma sa te scriu in versuri
Sa iti fiu vis in realitate.
Sa-mi fi tu Zana.sa fim impreuna
Mereu in lumea asta plina de culoare.

Sa privim zorii impreuna
Si zilele sa le traim.
Luna mereu sa ne spuna.Noapte buna
Eu sa te strig.Ingerul meu.

Sa fim mereu la bine si la rau
Sa zimbim chiar si-atunci.cand Viata ne incearca
Ne despartit doar tu si eu
Intr-o Poveste minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu