Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 10 iulie 2017

Cind tu zimbesti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Iulie.2016
Cind tu zimbesti Soarele strălucește
Florile toate înfloresc.
Păsările vesele cînta
Si parca toate în jur trăiesc.
Cind tu ești fericită lafel sunt si eu
Zimbesc si parca zbor la Stele.
Iubirea si Sufletul tau
Imi da putere.mingaiere.
Cind tu ești tristă norii invalue Cerul
Florile lasă capu jos.
Nici vintul nu mai vrea să adie
Si parca toate se opresc în loc.
Cind plingi tu si eu pling cu tine
Se rupe Sufletul si Inima în mine.
Ochii in lacrimi mi se invaliuiesc
Doar să fi fericita asta îmi doresc.
Atit de mult eu Te Iubesc
Si vreau sa fi cea mai frumoasa Fata.
Ca Soarele sa stralucesti
Tu să fi cea mai rasfatata.
Mereu am să te prețuiesc
Si-am sa te ocrotesc sa-ti fie bine.
Nu am să las o lacrima sa-ti curga
Am să-ți ofer un râu de Fericire.
Din Inima iti dau Iubirea mea
Din Suflet iti ofer căldură.
Tu ești Iubita mea Zana buna din Povesti
Intreaga Viața si dincolo de ea am să fiu linga tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu