Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 iulie 2017

In vis Iubirea noastra prinde Viata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Iulie.2017

In fiecare noapte sunt un rasfatat
Pentru ca tu apari in visul meu,
Ma-alinti si ma iei cu tine in lumea cu Povesti
Si imi soptesti cuvinte calde de Iubire.

Zambetul tau... privirea ta...
Atingerea timida...
Le port cu mine zi de zi
Si-noptile cu luna plina.

De-ai fi aidoma ca-n vis
In fiecare zi,intreaga Viata linga mine,
Eu as fi un Om implnit
Ca am asa o Zana buna.

Nu mi te pot scoate din gand,
Te-ai cuibarit in suflet...
Si ma doare!
Ca nu pot spune nimanui ce simt,
Tu dragoste esti chin..., otravitoare..

As fi vrut si mi-ar fi placut
Sa-mi fi la brat,nu-n vis,
Sa traim intr-un paradis
Noi doi exact ca-n vis.

Parfumul tau ratacitor prin ploaie
Ma-ndeamna sa fac multe nefacute
Sa uit de lume, flori si chiar de Soare
Tu dragoste esti chin..., amagitoare.

Ma-ntreb mereu de ce asa
De ce le-ndur pe toate?,
De ce Iubirea nu ma vrea
Si dragostea ma bate?.

In vis iubirea noastra prinde viata,
Si sarutarile i-au locul la cuvant
Ca un castel de carti spre dimineata
Se risipeste tot ce a-nceput
Tu dragoste esti chin..., inselatoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu