Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 iulie 2017

Fata cu Ochii de Zana
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Iulie.2017

A Venit seara.Noaptea imbraca.Cerul
Si stelele apar pe rand.
Luna si ea se furiseaza
Hide da-mi mina.Hai sa le privim.

Privesc in Ochii tai in noapte
Asa frumosi sunt.Plini de bunatate.
Lasa-ma sa sterg lacrima
Sa straluceasca veseli.

Asa frumoasa esti in seara asta
Ai un parfum blind.Minunat.
Esti ca un Inger bun plin de caldura
Si ti-aud Inima batind.Tic tac.

De ce sa fi tu trista.Nu ai voie
Eu sunt aici sa te opresc.
Chiar daca eu te supar scriind vers.cu vers
Eu vreau doar sa iti fie bine.

Sa fi ce-a mai senina Fata
Cu Ochii cei mai minunati.
Sa stralucesti.Sa fi o Zana
Hai lasa-ma de mina sa te string

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu