Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 11 iulie 2017

Despre increderea de sine
Articol semnat.Gabriel Razvan Stoica
De multe ori am mers cu gandurile-mi propri mult prea departe,De cele mai multeori m-au ajutat,Dar m-au si descurajat..Cand fericirea ma tinea de mina,Zburam,pluteam printre nori,Eram puternic si nimeni si nimic nu ma invingea,Nu aveam teama ca as putea da de greu,Si nici nu-i intelegeam notiunea..Zilele erau senine si toate-mi mergeau din plin..Dar cum Viata are intodeauna ultimul cuvint de spus,A Intors foaia si ma incercat,Atunci,cand am simtit  greul,Mi sa parut prea greu,Si in sinea mea am inceput sa gaindesc negativ,Cea,ce nu-mi facea deloc bine,Ma gandeam ca am sa pierd tot ce am,Comoara de pret,Vederea..Dar lucrind cu Oameni,Am invatat ca defapt eu sunt un Om bogat,Rasfatat care nu are dreptul sa se plinga de ceva..Am intilnit Persoane care se luptau de ani de zile cu boli grele,Paralizatii,Si erau mai puternici ca mine,Ba ei erau cei,ce ma incurajau..Acum mult mai puternic si ma increzator in mine,Pot spune ca sunt calit,Si totodata stiu sa lupt..Fiecare bucurie,Zimbet pe care pot sa-l pun in Inima,Sufletul si Chipul Oamenilor,Imi da curaji si fericire..Fiecare Pacient care se recupereaza din mna mea,Pe mine ma face sa simt ca pot darui,Si pentru toate astea,Ai Multumesc lui Dumnezeu,Ca de si slab in credinta cum sunt,El e linga mine si ma ajuta..Intodeauna sa aveti incredere in voi,Sa nu renuntati niciodata sa luptati,Sa nu renuntati la visurile voastre,Si tot ce-i mai important,Alunga greul cu zimbetu-n priviri,In Suflet..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu