Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 13 iulie 2017

La tine as veni de graba
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Iulie.2017

Stateam in parcul cu castani
Si priveam Cerul cel senin.
Cand deodata am auzit
Vocea destinului spunind.

-Unde ai vrea sa fi acuma
In ce loc vrei sa te asez?,
Fara macar sa stau pe ganduri
I-am raspuns.Clar in bratele unui Inger.

Atitea locori sunt frumoase
Atitea pot sa iti arat.
Tu ce alegi?.Ma-ntreaba iara
Persoana draga s-au locul din paradis?.

Raspund dinou.o vreau pe ea
Sa ma Iubeasca.S-o alint.
As alerga acum de graba
In brate ca sa o cuprind.

Nimic nu-i mai frumos pe lume
Nici un loc.Nici un colt de lume.
Doar in bratele Iubitei mele
Amindoi fericiti sub Cerul cu stele.

Destinul mi-a raspuns.Asteapta
Dorinta ta o stiu de mult.
O Sa primesti Iubirea cea visata
Vad ca tu asta iti doresti.

Alege tot ce-i minunat
In Suflet simte fericirea.
Caci de vei vrea sa vezi locuri de vis
Acolo te va duce doar Iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu