Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 iulie 2017

Dor de Iubirea noastra
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Iulie.2017

Ma cuprins un dor de noi
De Iubirea dinainte.
De imbratisarea-ti calda
Si de zilele senine.

Ma intrebat cineva
Ce mai stiu de tine Fata
Daca-mi este dor de tine
De clipa de altadata.

I-am raspuns privind spre Soare
Ca mi-e dor de noi de-atunci.
De Povestea de Iubire
Ce-am traito amindoi.

Era minunata Viata
Linga o Fata ca tine.
Acum stau singur in parc
Si privesc la cei ce se Iubesc.

Toate trec si-s toate bune
Ce a fost ramine dus.
Se va naste o noua Poveste
Voi Iubi mai mult ca in trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu