Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 12 iulie 2017

Ziua in care mi-a vorbit Iubirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Iulie.2017

O Zi banala-n aparenta
Seara ca-m pe inoptat.
Luna pe Cer se ivise
Eu rataceam fara sa ma gandesc ce va urma.

Pierdeam timpul citindu-mi mailul
Cand ea cu mine a vorbit.
O Fata simpla si blajina
Ma intrebat.Ce fac si cum ma simt.

Politicos i-am raspuns ca sunt bine
Si de-acolo am inceput a scrie.
Pina ce ne-am sunat si am vorbit
Pina cand zori s-au ivit.

Erau trairi frumoase.ganduri minunate
Glasul Iubiri-l ascultam.
De-acolo a inceput Povestea noastra
Romantica cu-adevarat.

Iubirea ne-a purtat pe aripile ei
Si ne-a dus pina sus la stele.
Mi-a lasat gustul dulce al ei
Pe care il mai simt si azi.

Frumos e sentimentul acesta pur
Sa il traiesti cu Inima.
Sa Iubesti.Sa gandesti frumos
Si astazi cand s-a terminat.

Asa dar ziua aceasta mi-a ramas in Suflet
Ceva unic si special.
Singur cu Drag mi-aduc aminte
Si-am pus in vers momentul acela.minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu