Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 15 iulie 2017

Din amintiri voi construi un pod
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Iulie.2016
Atitea clipe minunate am trait
Tu mi-ai aratat ce-nseamna fericirea,
Iubirea ta mi-ai daruit
Acum traiesc,cu amintirea.
Totul era ca-ntr-o povestte
De la ivirea zorilor pi-n la apus,
Si-n noapte Soarele era pe Cer
Tu straluceai mai rau ca el.
Acum din amintiri pot scrie-o carte
Sau pot sa construiesc un pod,
Pe care Oamenii cind il vor trece
Sa stie ca noi ne-am Iubit cu foc.
Cartea sa o citeasca toata Lumea
Sa stie toti cit de frumosi eram,
Povestea noastra de Iubire
Sa umple Inimile tuturor.
Si toti sa simta fericirea noastra
Iubirea ce-am traito noi sa o traiasca,
In paginile cartii or sa gaseasca
Amintirile noastre strinse intr-o Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu