Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 24 iulie 2017

Ploaie la amiaz
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Iulie.2017

Dintr-odata Cerul sa-norat
Vintul a-nceput sa sufle,
Nori grei s-au scuturat
Suntem amindoi Iubito.

Ne ascundem zub un Tei
Frunzele fosnesc de vint,
Eu te string tare in brate
De ploaie sa te ascund.

Printre picaturile ce cad
Te privesc asa frumoasa,
Sunt un norocos ca te am
Zana buna,Floare aleasa.

Tu-mi esti Viata si lumina
Tu mi-esti Soare,Cer senin,
Doar tu faci amea Inima
Sa bata tare in piept.

Tuna tare,Fulgera
Zgomotoasa ploaia cade,
Sa nu te temi tu Iubito
Te voi apara cu amea Inima.

Te saruut in ploaia deasa
Te ador Ingerul meu,
Astazi ploua cu Iubire
Feriiti vom fi mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu