Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 iulie 2017

Examenul final
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Iulie.2017

O zi ca orișicare pentru tine,
Dar pentru mine azi examenul final,
Se injectează-n suflet vitamine,
Iubirea zace în Inima mea.

Mi-esti Draga si te plac enorm
De mult imi fac,curajul sa iti spun,
Dar astazi e examenul final
Si am sa-mi iau Inima in dinti.

Am sa vin inaintea ta
Cu un buchet mare de Flori,
In el ai sa gasesti Iubirea mea
Si versul Poeziei scris din Suflet.

Si am sa te privesc in Ochi
Si-am sa te tin de mina strins,
In soapta am sa iti marturisesc
Ca Te Iubesc din Sufletul.

Am emotii,Recunosc
Temindu-ma ca poate nu ma vrei,
Dar astazi sunt mai indraznet
Si tot ce simt sunt hotarat sa-ti spun.

S-a lasa seara si ne intilnim
In mina dreapta tin Florile,
Esti minunata,Stralucesti
Te iau in brate,Te sarut.

Uimita ma privesti,Nu spui nimic
Nici nu ai timp pentru ca iti recit,
Poezia ce pentru tine am scris
In care iti vorbesc despre Iubirea ce ti-o port.

Apoi ma privesti fix in Ochi
Si-mi spui -ca asta simti si tu,
Dar ai lasat sa fac eu primul pas
Stiai ca eu te iubesc si te plac.

Nu-mi vine sa cred ce aud
E-o seara magica,un vis,
Acum totul sa-nfaptuit
Si amindoi intr-un glas spunemTe Iubesc.

Am trecut cu bine examenul Iubirii
Ce minunat e visul ce-l traim,
De-acum nimic nu sta in calea fericiri
Ma bucur mult ca si tu ma Iubesti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu