Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 16 iulie 2017


Gabriel Razvan Stoica
Noaptea magica
E O Noapte albastra,Senina,Luna straluceste in toata splendoarea,Oglindindu-se in apa..Pe mal apar doi tineri indragostiti,El foarte grijuliu cu ea..-Priveste Iubito,Spuse Baiatul Fetei,-Cat de frumoasa e luna,Si ce vesele sunt stelele,Hai sa ne oprim putin sa le privim..Amindoi se aseza linga apa,El o lua in brate si o saruta..-Draga mea tu esti Ingerul meu,Minunea ce mi-a schimbat Viata..Linga tine sunt fericit si implinit,Vreau ca de-acum inainte sa fim mai aproape,Sa-mi fi Sotie..Fetei ai dadu lacrimile de bucurie si spuse. -Da Iubitul meu,Accept si imi doresc ,ca tu sa-mi fi Print mie si sa-mpartim toate zilele impreuna..Luna ai privea si spuse stelelor..Scrie-ti o Poezie,Sclipiti tare pe Cer sa-i bucuram..Toate stelele se aduna una linga cealalta si se aseza in versuri,Strofe si scrise ce-a mai frumoasa declaratie de dragoste..Copii uimit se loara in brate si se saruta,Jurindu-si Iubire vesnica..Fata spuse Baiatului..-Mai facut fericita si iti promit ca toata Viata sa iti fiu aproape sa te imbrac in Iubire,Sa te ocrotesc si sa-ti ofer tot ce-i mai frumos..Baiatul raspunse -Tu esti Ingerul pe care Dumnezeu mi la trimis,Te Iubesc si-ti Multumesc, Te voi alinta si Te voi Iubi pina dincolo de nori..Era asa frumos,La auzul acestor frumoase juraminte,Florile se  trezi din somn si ai inconjura cu frumusetea si parfumul lor,Luna,Stelele stralucea asa de tare,Apa zimbea si ai mingaia cu valurile-i fine..Soarele se grabi si el sa rasara,Sa-i felicite..Si uite asa intr-o noapte senina de Vara,Doua Suflete si-au gasit destinul,S-au unit si au inceput o noua Viata,Si asta pentru ca Iubirea ai Iubeste..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu