Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 22 iulie 2017

Cred ca m-am indragostit de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Iulie.2017

Fara sa vreau s-au sa imi fi propus
Inima a-nceput sa-mi bata,
Alert in piept cand te vad in fotografii
Esti o Fata tare frumoasa.

Mi-esti draga,Te ador,Te plac
Cred ca-m ajuns sa imi doresc,
Sa vreau sa-mi fi amea Iubita
Sa-mi fi tu Zana din Povesti.

Ma atrage tot la tine
Ochii,Sufletul tau frumos,
Soapta din vocea,cristalina
Esti tot cea,ce imi doresc.

Dar ce pacat ca tu iubesti
Un alt Baiat,Esti fericita,
Eu doar in poze te privesc
Si iti vorbesc,ce simt in Poezie.

As vrea sa lupt sa te am linga mine
Pentru ca tu ma implinesti,
Dar constiinta mereu imi spune
Sa nu faci asta,Sa nu-i desparti.

Ma cearta si cu glasul ridicat imi spune
-Gandeste-te ca el o Iubeste,
Lafel si ea,sunt fericiti
Lasa-i sa asi traiasca alor Poveste,
Nu te amesteca,iti zic.

Asa ca n-am de-ales si stau cuminte
Te Iubesc mult dar tu nu sti,
Din Suflet iti doresc sa-ti fie bine
Eu te admir si te privesc doar in fotografii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu