Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 17 iulie 2017

Esti Atit de Frumoasa
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Iulie.2016

Esti Atit de Frumoasa Iubito
Cu un Înger de definesc.
Ai atita blindete în tine
Din Suflet eu Te Iubesc.

Esti Frumoasa cind rizi si zimbesti
Cind dormi si din somn te trezești.
Tu ești Dulce.fermecătoare
Esti Frumoasa ca o rază de Soare.

Iubito esti unica-n lume
Alta fata ca tine nu am văzut.
Esti cea mai Frumoasa minune
Îngerul meu Drag Te Iubesc.

Azi tu ești cea mai Frumoasa
Lafel si maine si ieri.
Stralucesti ca o Floare în glastra
Tu ești Zana mea din Povesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu