Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 iulie 2017

Am scris pe Cer ca Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Iulie.2017

In noapte cand stelele stralucesc
Si somnul n-a venit la mine.
Am esit cu vintul sa vorbesc
Si sa admir stelele cum sclipesc.

Am intins mina si-am atins o stea
Si-apoi a ramas in palma mea.
Si rand pe rind le-am strins pe toate
Si-am inceput a scrie-n noapte.

Am scris ca imi esti draga.Te Iubesc
Si toate gandurile le-am pus in vers.
Si a esit o Poezie
Cu multe strofe in care te descriu pe tine.

Si pina in zori strofe curgeau
Stelele ma ajutau cu a lor stralucire.
Si mi-au promis ca vor sclipi
Pina ce versurile tu le vei citi
Si vei afla ca tin la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu