Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 iulie 2017

Mingaierea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Iulie.2017

Mîngîierea ta - i balsam
Peste viața - mi încercată .
Crede-mă ești tot ce am ,
Sufletul , inima mea toată .

Tu mi-ai aratat Iubirea
Soarelui i-ai dat lumina,
Cerului i-ai pus seninul
Florilor le-ai dat parfumul.

Tu esti Inima ce-mi bate
Zimbetul din ori ce zi,
Mingaierea ta ma face
Astazi cel mai fericit.

Cînd mă mîngîi, mă - nfior ,
Ești speranța mea , puterea ,
Ești cînt nesfîrșit de dor ,
Ce îmi alină durerea .

Si-am sa Te Iubesc mereu
Viata-ntreaga si-apoi dupa,
Tu esti Sufletelul meu
Dulce esti,Fata senina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu