Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 11 iulie 2017

Cu dor şi nostalgie, te aştept de-o veşnicie
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Iulie.2016
Timpul a trecut mereu si nu sa mai intors
Am ramas doar cu speranta ca-m sa te gasesc,
Si cu dor in Inimioara
Zi de zi traiesc.
Mi-amintesc,cu Drag de vremea-n care eram amindoi
Cum tinindu-ne de mina ne plimbam pe alei,
Soarele si luna ne erau aproape
Florile si vintul ne spuneau doar soapte.
Soapte de Iubire cinttec pentru noi
Ca intr-o poveste eram amindoi,
Si mereu zimbeam plini de fericire
Noi aveam in Inimi stele de Iubire.
Mi-amintesc,cind noaptea
Stelele le luam,
Si pe Cer in versuri
Mi te defineam.
Zana minunata Inger cald si bun
Dulcea mea Creiasa,
Raiul pe pamint
Tot ce am mai Sfint.
Dar acum sunt vise,amintiri frumoase
Scrise-ntr-o poveste puse intr-o carte,
Si ma-ntreb tu oare le mai sti pe toate?
Va fi cu putinta sa ne mai vedem?
Sa-ti mai mingai parul,Ochii sa-i privesc
Sa-ti aud iar glasul cum dulce-mi vorbesti,
Toate sunt dorinte ce-asa vor ramine
Stiu ca niciodata nu ne mai vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu