Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 20 iulie 2017

Iarta-ma ca te-am Iubit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Iulie.2016

Am crezut prea mult în tine
Si-am ales să Te Iubesc.
Sufletul tau mi-a plăcut
Si pe tine te-am ales.

Iarta-ma ca-m îndrăznit
Sa te-alint sa te rasfat.
Sa te ocrotesc.cu Drag
Sa-ti spun Dulce Ingeras.

Mi-am dorit să stralucesti
Sa fi vesela.să zimbesti.
Zana mea eu te-am numit
Doamne ce mult te-am Iubit.

Iarta-ma ca mi-am propus
Sa caut la tine-n Suflet.
Si sa scot la suprafață
Tot ce tu ai cel mai bun.

M-am certat cu toți cei care
Imi spuneau că tu ești rea.
Ca tu nu ești pentru mine
Si de rău ei te vorbeau.

Iarta-ma ca-m căutat
Sa te feresc de tot ce-i rău.
Ca am crezut în Ființa ta
Si-am vrut să îți ofer o Viață. Ca în povești.

Dar să ști ca-s fericit
Ca te-am cunoscut pe tine.
Tu cu răutatea ta
Mi-ai deschis Ochii mai bine.

Eu am vrut ca tu să vezi
Soarele sa iti zimbeasca.
Dar tu mai vorbit de rău
Nui nimic asa-i în Viața.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu