Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 13 iulie 2017

As vrea sa am puterea unui Inger
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Iulie.2017

As vrea sa am puterea unui Inger
Sa te pot ocroti mereu,
Sa-ti pun Iubirea in Inima
Ca tu sa poti sa ma Iubesti,sa fi Sufletul meu.

Sa vin noaptea sa te mingai in somn
Si sa te-alint c-o mingaiere,
Sa iti sarut Ochii frumosi
Si sa ascult bataia dulce a Inimi tale.

As vrea sa am puterea unui Inger
Sa iti deschid Ochii sa ma privesti,
Sa te fac sa vi linga mine
Ca din Suflet eu Te Iubesc.

Iti spun mereu ca esti frumoasa
Nu ma mai satur sa te privesc,
Iti scriu versuri dulci de Iubire
In Poezii te desenez.

De mai Iubi si tu ca mine
Si de-ai alege sa-mi fi Soata,
As fi un Om prea fericit
Ca am o Zana linga mine.

Si daca as avea puterea Ingerilor
Te-as lua cu mine pe un norisor,
Si ti-as darui puteri depline
Iubita mea sa fi un fulgusor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu