Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 iulie 2017

Ingerul din Poveste
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Iulie.2017

O Fata dulce cu Suflet curat
Ce stralucesti precum un Inger.
Ai Ochi senini si minunati
In care se ascunde o lume dulce.

In glasul tau gasesc multa blindete
In Suflet si In Inima Iubire.
Da-mi voie sa stau linga tine
Sa privim Florile-nflorite.

Tu sa fi in mijlocul lor
Caci esti Regina.Zana lor.
Eu sa te privesc.Sa te scriu in Poezii
Si-apoi sa te recit mereu.Zi de zi.

Hai vino si da-mi mina
Sa ne plimbam in parc pe sub castani.
Racoarea vintului sa ne mingaie
Si sa se joace-n parul tau.

Sa ne gaseasca seara impreuna
Luna de sus sa ne zimbeasca.
Eu sa te tin strins de mina
Sa fi tu Zana cea frumoasa.

Si cand vintul se va-nteti in Noapte
Eu sa te string in brate sa nu te atinga.
Doar in parul tau sa se joace
Caci esti frumoasa.Esti un Inger.

Si seara cand suntem acasa
Sa-adormi la mine in brate.Sa te-alint.
Sa te privesc intreaga noapte
Ce dulce esti Inger Senin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu