Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 23 iulie 2017

Azi nu ti-am spus ca te iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 Iulie.2016

Azi nu ti-am spus ca te iubesc,
Asa cum fac in fiecare dimineata
Dar tu iubito stiu c-ai inteles
Ca nu am alta dragoste in viata.

Cand amandoi in zori ne bem cafeaua,
Cuvintele imi par fara prisos.
Doar din priviri se vede clara treaba
Ca ma iubesti si te iubesc frumos.

Tu pemtru mine esti raza de Soare
Lumea in care eu traiesc,
Esti visul cel traiesc in fiecare zi
Din toata Inima sa sti ca Te Iubesc.

Noi nu avem nevoie de cuvinte,
Cunoastem dragostea ce o purtam.
Dar tot regret cand imi aduc aminte.
Un te iubesc, azi nu ti l-am spus eu.

Dar tu sti bine ca-mi esti Draga
Ca doar pe tine Te Iubesc,
Ingerul meu te vad Iubito Draga
O Doamne cit de Dulce esti.

Sunt zile ce imi par far' de sfarsit
Atunci cand nu esti langa mine.
Si zile care-mi trec ca un clipit
Cand eu timid, ascuns sunt langa tine.

Sunt ani de cand imi esti si-ti sunt aproape
Plini de priviri si vorbe de alint,
Si pentru toate acestea, cuvinte nu sunt poate
Sa poata spune ele cu-adevarat ce simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu