Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 10 iulie 2017

Pe ea de-o am
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Iulie.2017

Am intalnit o Fata minunata
Frumoasa,Dulce ca un Inger,
Mi-a furat Inima,mi-e Draga
O Vreau sa-mi fie amea Iubire.

Ca un tiran,ce-i fierbe sângele în vene
M-am războit să îmi găsesc menirea
Dar doar parfumul ei de crizanteme 
M-a îndemnat să-i cercetez iubirea

Ma atrage si mi-e tare Draga
E Un Inger plin de lumina,
As da ori ce sa fie amea Iubire
Sa impartim toate zilele senine.

Să o descriu?pot încerca,nu-i greu:
Frumoasă-i mândra ca o zi senină
De când o știu,mi-e ziua curcubeu 
Și sincer,viața mult mai plină!

Ar fi în stare dulce ei lumină
Să-mi stingă întunericul din suflet
Căci tot al meu,la ea se-nchină
Și mor,vă spun,dup-al său zâmbet!

E-asa cum am visato-n visurile mele
Senina,Calda,Dulce,Minunata,
Fata perfecta pentru mine
As vrea s-o am aproape linga mine.

În ea,mult mai reală se păstrează
Întreaga frumusețe-a verii calde
Îmi este-n frig a încălzirii rază
Ce vreau ca în iubire să mă scalde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu