Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 iulie 2017

Poezie
Autor.Gabriel Razvan STOICA
28 iULIE.2017

seara îmi place
anume când mă gândesc la tine
şi-mi place să te înlănţui în gânduri
să se adune o stare cu altă stare într-un aer mai vast

Sa te imbratisez cu Iubire
In Ochii tai sa ma pierd,
Sa-ti ascult vocea cristalina
Gurita sa iti sarut.

Imi plac serile cu tine
Totul e de Poveste,
Cand dormi in brate la mine
Si te privesc neincetat.

îmi mai place cum adie noaptea de vară
a rug strecurat prin zăpadă
îmi aminteşte de ceva
dulce şi intim de dincolo de timp

Iubesc Sufletul tau
Fiinta ta minunata,
Tu esti cuvintul meu
Ce-l rostesc din zori pina in seara.

ne trimitem umbra în aventura pe-un greiere
după care iar îmi place
să mă gândesc la ce îmi eşti
şi ce sunt pentru tine
o nostalgie nelămurită şi unică 
în seara de iulie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu