Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 18 iulie 2017

La tine mă gindesc în noapte
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Iulie.2016

Frumos mai canta greierii în noapte
Si vintul adie usor.
Eu stau si privesc în zare
Si cînt un cîntec de dor.

Luna pe Cer strălucește
E Vara si cald afara.
Mi-e dor de nopțile de Poveste
Ce le trăiam odinioară .

În noapte ma gindesc la tine
Era frumos să fi fost împreună.
Cu Stelele sa scriem o Poezie
Sa dormi în brațe la mine.

Era frumos cind eram amindoi
Si ne jurăm Vejnica Iubire.
Cind treceam prin furtuni si ploi
Iar tu erai în brațe la mine.

Acum toate sunt amintiri
Clipe trăite odată.
In noapte eu mă gindesc
Cu Drag la tine Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu