Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 iulie 2017

Pentru ca Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Iulie.2017

Linga tine am cunoscut fericirea
Si visurile mi s-au implinit.
Am vzut traind cat de dulce-i Iubirea
Si astazi sunt implinit.

Linga tine simt ca plutesc
Zimbesc si traiesc.ca-n Povesti.
Mi-esti raza senina plina de lumina
Din Inima Te Iubesc.

Iti daruiesc o Floare
Nu-i una ori si care.
In ea am presarat Iubirea
Si tie ti-o daruiesc.

Esti tot ce-mi putea-m dori
Inger si Zana cea buna.
Printesa Inimii
Te Iubesc mult.Fata Divina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu