Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 iulie 2017

Dor nebun
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Iulie.2017

Tu-n suflet mi-ai pătruns
Si noaptea greu mai trece
Eu încă plâng pe-ascuns
In dimineaţa rece.

Am incercat sa uit
Iubirea noastra dulce,
Dar cand Ochi mi-nchid
Mi-apari mereu in cale.

Cafeaua e-acum pe masă,
Lângă e-un pahar cu vin
Un dor nebun m-apasă,
Un dor nebun e-un chin!

Mi-aduc aminte clipa
Cand dimineata in zori,
Noi eram in gradina
Si beam cafeaua amindoi.

Iar noaptea încă vine
Cu ceasuri lugi de-aşteptat
Cu gânduri de tristeţe, pline,
Cu ploi, cu-n vers, neîncetat.

Asa e cand Iubesti
Iti pierzi Inima toata,
Ramai cu doru-n piept
Si cu privirea inlacrimata.

E Dorul din Iubire
Nascut din clipa vie,
Dorul de noi de-atunci
Da o sa treaca incurand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu