Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 20 iulie 2017

Dor de trecut
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Iulie.2017

Am inchis Ochii putin
Si-am privit cu drag in urma,
La trecutul ce-a trecut
La amea Copilarie.

Ani cand eram micut
Sotile ce le faceam,
Cand la Scoala eu mergeam
Si teme nu imi faceam.

Anii de Liceu frumosi
Prima dragoste senina,
Clipa cand am sarutat
Fata ce imi placea mie.

Prima lacrima de fericire
Fiorul Iubirii frumoase,
Lacrima de despartire
Toate cate mi-au fost date.

Am trait frumos si bine
Si-am Iubit nevinovat,
Astazi nu e ca-nainte
Totul e un vis trait.

Deschid Ochii in prezent
Si ma vad ca inainte,
Doar ca astazi nu mai e
Iubirea de mult traita.

Anii au trecut in graba
Eu am ramas ne schimbat,
Cautind Iubirea dulce
Visul meu sa-l implinesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu