Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 26 iulie 2017

Iubirea ma gasit cand nu ma mai gandeam
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iulie.2017

Era o zi de Vara
Soare.Caldura mare.Cer senin.
Stateam pe-o banca si priveam in zare
Cand deodata te-am zarit.

Frumoasa.Gingasa suava
Cu un zimbet fermecator.
Ochii tai m-au vrajit de graba
Si-n Inima ai scris un Te Iubesc.

Te-ai asezat pe banca linga mine
Si-n vorba deindata am intrat.
De-atunci intre noi s-a nascut Iubirea
Si astazi mi-amintesc.cu drag.

Lafel de dulce si frumoasa esti si azi
Ai ramas asa cum te-am cunoscut.
Tu esti visul meu implinit
Iubita mea.Tot ce astazi traiesc si simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu