Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 6 iulie 2017

Atit de frumoasa
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Iulie.2017

Esti atit de frumoasa
Stralucesti mai rau ca Soarele,
Nu am vazut o alta Fata
Tie sa-ti semene.

In preajma ta ma simt imens de bine
Ma faci sa cred ca traiesc intr-un vis,
Ca acum eu te vad pe tine
Un Inger ce straluce linga mine.

Ai o blindete dulce-n glas
Cuvinte ce ma ating in Suflet,
Ca la un momendat ajung sa cred
Ca tu esti Zana nu Femeie.

Ce mi-ar placea sa-mi fi Iubita
Sa impartim in doi paradisul frumos,
Sa te alint,Sa-ti spun,Dulce esti tu Iubito
La bratul meu mereu sa fi.

Sa traim serile de Vara
In mislocul Florilor,
Sa ascultam noaptea ce-a lina
Cum ne vorbeste prin glasul greerilor.

Sa te privesc,cum dormi la mine in brate
Sa te sarut pe frunte,Sa-ti spun somn usor,
Iar zorii sa ne prinda impreuna
Spunindu-ti,Neata Ingerasul meu.

Si uite asa visez eu neincetat
Cum mi-as dori sa-mi fi tu Zana,
Sa ne fie Viata senina
Si sa avem pe Cer noi doi un curcubeu.

E-o Poezie scrisa dintr-un vis
Si o dorinta ce-mi doresc sa se-mplineasca,
Iubirea sa-si intinda mina
Sa mi te faca pentru mine-o Zana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu