Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 25 iulie 2017

Mi-e teama sa ma-ndragostesc dinou de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Iulie.2017.

A Fost Iubire intre noi.A Fost frumos
Am trait o Poveste minunata..
Tu mi-ai fost Inger iar eu Print
A Fost o dragoste adevarata.

Iubirea noastra n-o gaseai de cat in carti
Traiam un vis frumos.
Parca eram in paradis
Noi doi.Ceva de vis.

A Trecut multa vreme de atunci
Noi nu ne-am mai vazut.
Am luat cu noi ce am trait
Si-am plecat pe alt drum.

Dar Viata si destinul.Ne-au adus iar impreuna
Tu ai ramas lafel de dulce si frumoasa.
Imi spui ca-ti pare rau ca n-a mai fost sa fie atunci
Ca iti doresti acum sa fim iar impreuna.

Mi-e teama sa ma-ndragostesc dinou de tine
De si din Suflet Te Iubesc.
Mi-aduc si azi aminte
De lacrimile ce-am varsat.

Mai bine lasa.Suntem doar Amici
Ce-a fost ramine acolo.
Uta-ma.Nu ma privi ca pe un Iubit
Doar ca pe-un bun Prieten.

Stiu ca acum iti pare rau
Lafel sa sti si mie.
Dar e mai bine sa raminem doar Amici
Mi-e teama sa ma indragostesc de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu