Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 iulie 2017

Gradina cu Flori
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Iulie.2017

Te privesc in Gradina cu Flori
Tu le intreci pe toate cu zimbetul tau.
Ma-apropi sa te privesc pe furisi
Parca ai fi o Zana din Povesti.

Observ ca Florile s-au strins toate in jurul tau
Sa te priveasca.sa te-asculte.
Se bucura imprastiind parfumul lor
Imi zic in gand ca esti Regina lor.

Si Soarele a coborit pina la tine
Sa te priveasca mai de-aproape.
Ma-agat si eu de-o raza a lui
Sa iti ascult dulcea ta soapta.

Frumoasa e gradina Florilor
Dar dintre toate esti cea mai frumoasa.
Sunt bucuros ca te-am vazut.Pe tine Zana Florilor
Nu am stiut ca poti sa fi asa frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu