Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 iulie 2017

Cuvinte de Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Iulie.2016

Dulce esti Ingerul meu
Te Iubesc din Inimioara.
Tu ești Suflețelul meu
Tu doar tu ești Floare rara.

Esti Frumoasa Zana mea
Te aseman cu-n luceafar.
Esti amea Dulce Creiasa
Si din Suflet Te Iubesc.

Tu faci zorii sa se arate
Soarele sa strălucească.
Cerul tu îl faci albastru
Florile sa înflorească.

N-am cuvinte sa iti spun
Cit de Draga imi esti mie.
Si nici timp ca să-ți arăt
Ca tu ești Viața pentru mine.

Mereu am să te Iubesc
Sfinta mea Dulce Zeița.
Sincer te Divinizez
Te Iubesc Ingerul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu