Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 14 iulie 2017

Tu esti tot ce am mai Sfint
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Iulie.2017

Frumoasa esti Iubita mea
Precum sunt Ingerii din Cer.
Esti vis si Viata ce-o traiesc
Mult prea dulcica.Te Iubesc.

Tu esti Soarele ce imi lumineaza Cerul
Alintul.Mingaierea mea.
Te Iubesc mult esti Zana buna
Iubita mea.Tot ce-am mai Sfint.

Mult prea frumoasa si prea dulce
Mi-esti draga mult si te Divinizez.
Esti Ingerul ce ma Iubeste
Tot ce am eu mai Sfint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu