Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 22 iulie 2017

La inceput a fost cuvintul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Iulie.2016

In clipa-n care ne-am vazut
Am inteles ca ne Iubim,
Ca Sufletele noastre trebui sa traiasca impreuna
Ca noi doi sa fim fericiti.

Si ne-am jurat Dulce Iubire
Am spus din Suflet Te Iubesc,
Cind am ales sa merg cu tine
Pe drumul Vieti impreuna sa pasesc

La inceput a fost cuvintul
Pe care tare l-am rostit,
Ca Te Iubesc si vrau sa-mi fi aproape
Pi-n la sfirsitul Vieti zi de zi.

De-atunci in zori rasare Soarele zimbind
Ne incalzeste cu razele lui,
Iar noaptea luna ne rasfata
Si somnul nil mingaie ca noi dulce sa dormim.

Mereu noi vom fi impreuna
Mereu noi doi ne vom Iubi,
Eu am sa-ti fiu mereu aproape
Tu imi esti fiinta cea mai Draga si tu sti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu