Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 22 iulie 2017

Ramai
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Iulie.2016

Rămai un ceas în așternuturi,
Rămâi,ca să te țin de mână,
Mai dă-mi iubirea de-nceputuri,
Că-n lipsa ta,sunt doar țărână.

Te rog ramai ,mai stai cu mine
Mai stringe-ma in brate iar,
Mai spunem soapte dulci de Iubire
Saruta-ma ca-n vremurile bune de care ne bucuram.

Rămâi aici,c-aici ți-e locul,
Rămâi,că doare lipsa ta,
Femeie ce-ai schimbat sorocul,
Te rog,o clipă sa mai sta!

Si-acum ca la inceput eu Te Iubesc
Si-mi esti atit de Dulce si frumoasa,
Ramai nu crede ca daca pleci
O Sa iti fie Viata mai frumoasa.

Eu Te Iubesc pentru ca tu existi
Ca ai Suflet curat de Floare,
Altul ca mine nu te-ar mai Iubi
Ar profita de inocenta ta suava.

Rămâi,pentru iubirea toată,
Ce-am daruit-o ființei tale,
Alintă-mă frumos,în șoaptă,
Pe patul cald,plin de petale.

Rămâi,să te pictez în rimă,
Vreau versul meu să te descrie,
Femeie superbă,femeie sublimă,
Rămâi,în vis,în gând,sau poezie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu