Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 22 iulie 2017

Crede in mine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Iulie.2017

Te plac si sunt sincer cand spun
Esti minunata Dulce Floare.
Imi doresc tu sa-mi fi cuvint
Iubirea intre noi sa infloreasca.ca o Floare.

Nu caut sa iti spun cuvinte
Din Poezii s-au nascocite.
Nu vreau sa te-amagesc sa suferi
Te vreau pe tine sa-mi fi Inger.

Te rog priveste-ma in Ochi
Ei n-au tradat si nu tradeaza.
Nu pot vedea lumina ca ai tai
Dar te privesc numai pe tine.

Nu-ti fie teama sa spui da
Iubeste-ma cum te Iubesc si eu.
Si impreuna vom afla
Gustul frumos al dragostei.

Sa fim mereu doar tu si eu
Inger sa-mi fi.Zana cea buna.
Eu am sa-ti fiu Printul din vis
Si fiecare zi va fi o Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu