Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 iulie 2017

Astazi m-am certat cu Dumnezeu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iulie.2017

Intr-un moment de slabiciune
Impresurat de gandurile rele,
M-am suparat si am strigat
Unde esti Doamne,Mai uitat?.

Ma lupt cu Viata ce ma-ncearca
Singur indur crucea cea grea,
Ma-ncearca teama de-a nu pierde
Comoara mea de pret,Vederea.

Nervos strig,- Nu iti pasa?
De ce ma chinui,Cu ce am gresit?,
Oare sunt eu acela care face
Tot ce-i mai rau pe-acest pamint?.

Deodata simt o mina calda pe umarul meu
O Voce blinda imi vorveste,
Asculta-ma acum ce-ti zic
Sunt Dumnezeu,hai nu te teme.

Nu te-am uitat,Imi spune lin
Nu,n-ai gresit stai linistit,
Toate cate tu le induri
Sunt cumpene ce te vor face mai puternic.

Priveste-n jurul tau si spune-mi
Cati Oameni necajiti ai intalnit?,
Raspund Sunt multi Doamne  mai rau ca mine
Mult mai puternici si mai optimisti.

Vezi?,Imi raspunde Dumnezeu
Alunga-ti teama crede-n mine,
Eu sunt aici sa va apar pe toti
N-am sa va las sa dati de rau si suferinte.

Cad in genunchi si-ncep sa pling
Si spun,Te rog,Iarta-ma Doamne,
Caci slab sunt eu,Copilul tau
Te rog sa-mi umpli Sufletul de Credinta.

Va iert pe toti caci va Iubesc
Eu v-am dat Viata si putere,
Sa crede-ti si sa cautati
Sa face-ti fapte bune pentru mine.

Tresar si singur cu mine vorbesc
Cat de ne recunoscator sunt,
Il voi Iubi mereu pe Dumnezeu
Si niciodata nu ma voi mai teme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu