Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 iulie 2017

O Ramura mi-e gandul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Iulie.2017

O ramură mi-e gîndul
Ce bate-n colț de geam,
Pe geamul tău scriu rîndul,
Deschide să intrăm!

Sa iti soptesc prin versuri
Iubirea ce ti-o port,
Si sa-ti propun Iubito
Sa fim noi pe un nor.

Hai vino pi-n la geam
Sa privesti luna argintie,
In ea sta scrisa mare
A Noastra Poezie.

Sunt versuri mii in strofe
Prin care te alint,
Iubirea mea profunda
Si tot ce pentru tine simt.

Hai sa facem un pas
Sa fim doar noi mereu,
Sa nu ma fim departe
Sa ne vedem mereu.

Distanta ma omoara
Dorul creste mai tare,
As vrea ca ori ce clipa
Amindoi s-o petrecem in visare.

Sa nu mai lasam timpul
Sa treaca fara noi,
Sa fim imbratisati
Prin Soare si prin ploi.

Noptile impreuna
Zorii imbratisati,
Sa fi ori unde-s eu
Hai Fata spune da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu