Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 iulie 2017

Inger Iubind
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Iulie.2017

Ingenuncheaza,inger trist caci aripile iti sunt frante,
Nu rataci unde nu-i vis ci doar desertaciune,
Si nu lasa ca ochii tai sa plece a lor privire,
Spre locul care nu-i al tau si unde n-ai iubire.

De ce sa plingi Iubind doar tu
Nu vez ca lui nu-i pasa?
Incearca sa-ti ridici Ochi si sa privesti in jur
Si ai sa vezi Viata frumoasas.

Stiu ca ti-e greu sa-i spui adio
Dar parca si mai rau e sa te minti,
Zimbeste Fata esti frumoasa
Chipu-ti e dulce si senin.

Incearca sa-ti doresti mai mult
Sa ai mai multa incredere in tine,
Si tu esti Suflet si-ai nevoie de Iubiree
Asa ca tine capul sus.

Sa sti ca eu te atmir si mi-ar placea
Sa fi tu jumatatea mea,
As cauta sa iti ofer Iubire
Sa iti aduc pe Cer Soarele cu-a lui stralucire.

Ti-as oferi toata dragostea mea
Si toata mingaierea si toata mingaierea Sufleteasca,
Caci trebuie Iubita mea
Sa fi cea mai frumoasa si mai rasfatata Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu